Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris art. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris art. Mostrar tots els missatges

divendres, 7 de març del 2014

L'art té nom de dona

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, el Palau del Parlament acull l'exposició «L'art té nom de dona». S'hi mostren obres de dèneu dones artistes: dívuit pintures i una escultura. L'exposició es podrà visitar al passadís de la biblioteca del Parlament fins al 14 de març.

Destaquem l'escultura en bronze de la barcelonina Marta Solsona i la pintura de la garrotxina Francesca Escobar.

"Lliure", de Marta Solsona

"Peus de monjo", de Francesca Escobar