Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris escola. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris escola. Mostrar tots els missatges

dimarts, 11 de desembre del 2012

Concentració per l'escola en català


La plaça de Sant Jaume era plena de gom a gom, i també els carrers adjacents. Uns quants milers de persones es van concentrar per a protestar contra l’esborrany del projecte de llei d’educació, que és un atac sense precedents al català i l’escola catalana. L’acte va ser convocat per les entitats Escola en Català i Som Escola.





Els manifestants cridaven «Insubmissió», «L’escola, en català» i l’inevitable i sempre pertinent «In-inde-independència». Les pancartes feien referència al ministre Wert i relacionaven la seua proposta amb el franquisme i el feixisme.

Després dels discursos, que una bona part dels assistents no van poder seguir perquè eren massa lluny dels oradors, es va cloure l’acte amb el cant d’Els Segadors.